Головна  / Технологія 4.0  / Штучний інтелект

Штучний інтелект

На даний час компанія «Харіка» розробляє нову систему, яка визначає несправності, проблеми з інфраструктурою та час затримки. Зараз вона знаходиться на етапі розробки, але очікується, що ця система буде готова вже до середини 2019 року.

Система визначатиме тривалість затримок, аналізуватиме інформацію про затримку від попередніх поїздів та забезпечуватиме оновлення через службу на основі хмарних обчислень. Нова функція буде включена в систему управління технічним обслуговування.

Дослідний зразок вивчатиме від попередніх потягів робочі цикли та поєднуватиме цю інформацію з даними про стан поїздів, отриманими більш ніж від 150 датчиків, встановлених на поїздах в режимі реального часу. В результаті, це забезпечить бригаду з технічного обслуговування на місцях точними прогнозами в режимі реального часу щодо несправностей та навіть часів затримок.

Ця послуга буде використовувати величезну кількість даних, зібраних з датчиків поїзда та поєднуватиме с технологією ХІРІ компанії «Харіка» задля підтримки технології в робочій готовності.