Головна  / Технологія 4.0  / Загальне уявлення

Загальне уявлення

Технологія 4.0 забезпечує надійність, безпеку та комунікацію в режимі реального часу.

 

ТРАДИЦІЙНО більшість фахівців у галузі технічного обслуговування об’єднали багато методів, як кількісних, так і якісних, з метою виявлення характеру пошкодження та пом’якшення наслідків простоїв з технічних причин на виробничих приміщеннях. Тому поява нових об’єднаних технологій може дозволити устаткуванням виконувати такі завдання, як наприклад, максимально збільшити термін служби компонентів присторіїв, запобігаючи при цьому його несправності.

Передбачається, що в майбутньому надійне технічне обслуговування залізниці буде залежати від інтелектуальних транспортних систем та взаємопов’язаних рішень, а саме прогнозуючого обслуговування та інтегрованих засобів безпеки задля поліпшення ключових проблем, пов’язаних з безпекою, затримкою та загальною працездатністю системи. 

Можливо, найважливішою частиною головоломки прогнозуючого обслуговування є датчики, які створюють дані та повідомлення, необхідні для отримання цих даних, де вони можуть бути збережені та проаналізовані. Ці датчики переводять фізичні дії з устаткування на цифрові сигнали, які передають такі показники, як температура, вібрація або провідність. Дані також можуть транслюватися з інших джерел, таких як програмований логічний контролер (PLC), система управління виробництвом (MES), комп’ютеризована система управління технічним обслуговуванням (CMMS) або навіть інтегрована система управління підприємством (ERP). Компанія «Харіка» розробляє власну прогнозуючу модель технічного обслуговування для максимального підвищення продуктивності та надійності своїх операцій, поєднуючи дані з більш ніж 150 датчиків з кожного поїзда вже протягом 6-ти років.

Ще одним кроком нашого розвитку буде інтеграція цілої інформаційної платформи, з одного боку, для внутрішнього зв’язку всіх співробітників різних відділів, таких як облікового, закупівельного та обслуговуючого; а з другого – налагодження зовнішніх контактів та створення мережі виробників, техніків та постачальників для обміну досвідом та прискорення виконання тих чи інших операцій.

Крім того, ми прагнемо працювати над інформаційною інтеграцією залізничних послуг з іншими видами транспорту, такими як автобуси та стоянки для автомобілів аби керувати потоком пасажирів, забезпечуючи плавні поїздки від дверей до дверей.